Coördinator outsourcing

Functieomschrijving

Processen outsourcen doe je niet zomaar Dat vraagt een strakke regie, planning & excellente processen. Heb jij “what it takes”? Let’s meet!.


Wat ga je doen als Coördinator Outsourcing

In deze voor ons nieuwe rol draag je de verantwoordelijkheid voor de coördinatie van een vlekkeloze uitbestede operatie. Vanwege de grote internationale groei ambitie wordt onze productie capaciteit fors opgeschaald, hiervoor zijn we (een deel) van de productie van onze producten aan het uitbesteden. Samen met alle partijen in de keten zorg jij ervoor dat de geproduceerde producten conform wensen en eisen op tijd & kwaliteit geproduceerd zijn door de externe partners. Daarnaast zorg je voor het continu optimaliseren van de bestaande outsourcingssituatie door bijvoorbeeld het toevoegen van nieuwe producten aan de outsourcing scope of het doorvoeren van product veranderingen.


Tot je taken & verantwoordelijkheden horen onder andere:

  • De planning van outsourced productie
  • De planning van beschikbaarheid van componenten bij outsourcing partijen
  • De inkoop van componenten die benodigd zijn bij outsourcing partijen
  • De monitoring van en afstemming over operationele performance outsourcing partijen
  • Het opstellen van rapportages over operationele performance van de outsourcing partijen
  • Eerste aanspreekpunt zijn voor operationele issues
  • In de lead zijn voor problem solving bij issues in relatie tot outsourcing
  • Het plannen en (laten) uitvoeren van audits
  • Key user zijn voor SAP Masterdata met betrekking tot outsourcing.

Functievereisten

Je profiel:

Wij denken dat op deze functie een Coördinator Outsourcing past die:

  • Ervaring heeft in een sterk veranderende organisatie en het professionaliseren van een (productie)organisatie
  • Ervaring heeft met het outsourcen van productie processen in een technische wereld
  • Een verbinder is, die vanuit de drivers operational excellence & kwaliteit in staat is om mensen mee te krijgen, te enthousiasmeren, in hun kracht te zetten en succesvol te laten zijn
  • Sterk is in de combinatie denken en daadwerkelijk doen
  • Die in houding en gedrag laat zien dat samen werken belangrijk is, zowel in de teams als met andere afdelingen en stakeholders
  • Zich goed thuis voelt in de dynamiek van een snel groeiende internationale organisatie
  • Zich herkent in onze kernwaarden: klant centraal; samendoen; ondernemend; eigenaarschap en streven naar succes.


Verder heb je/ben je:

  • Energiek, enthousiast, verbindend, communicatief sterk
  • Goed ontwikkelde management skills
  • Minimaal HBO werk- en denk niveau
  • Minimaal 3 jaar werkervaring heeft in een logistieke, service- en/of technische installatieomgeving
  • Aantoonbare ervaring met project & proces management binnen een dynamische werkomgeving
  • Affiniteit of kennis & ervaring met SAP of vergelijkbare systemen.


Dit kun je van ons verwachten

Een leuke en uitdagende job bij een mooi succesvol bedrijf dat daadwerkelijk impact maakt op de wereld van onze klanten. Wij zijn ervan overtuigd dat we een gave uitdaging bieden, een voor ons nieuwe functie die je kunt en mag invullen zoals jij dat voor ogen hebt en die het meest passend is bij een snelgroeiende organisatie. Naast veel vertrouwen geven we je de ruimte en ondersteuning om succesvol te zijn en te blijven. We werken bij BouWatch SAMEN, met een sterke focus op groei. Naast de waardering voor jouw vakmanschap word je onderdeel van een hecht team en een ondernemende cultuur.


Daarnaast:

  • De intentie richting een vast dienstverband
  • Alles wat je nodig hebt om je functie uit te voeren
  • Een goed salaris
  • 25 vakantiedagen
  • Een goed pensioen


Waar ga je werken?

BouWatch is een jong, succesvol en groeiend bedrijf dat bouwplaats- en locatiebeveiliging verzorgt. Inmiddels zijn we marktleider in dit segment en breiden we ook internationaal uit. We zijn uniek omdat alles in eigen beheer wordt gedaan. Zo heeft BouWatch eigen meldkamers waar de alarmeringen binnenkomen en monteurs die de systemen plaatsen en servicen. Voortdurende innovatie is erg belangrijk en daarom vindt ontwikkeling ‘in house’ plaats. We maken op dit moment een snelle groei door en zitten middenin een proces van verdere professionalisering en verbetering van onze dienstverlening.


Interesse?

Solliciteer dan snel.

Heb je vragen, neem dan contact op met Ruud Licht via rlicht@bouwatch.nl of 06-20172020.