Financieel Administratief Medewerker

Functieomschrijving

Ben je blij als je aan de slag kunt met cijfers? Ben je toe aan een klein en hecht team te werken? Lets Meet!


Wat ga je doen als Financieel Administratief Medewerker?

Je neemt de verantwoordelijkheid voor het vlot, juist en correct versturen van onze facturen. In een project gedreven organisatie is de facturatie een complex en uitdagend proces, jij draait hier je hand niet voor om. Daarbij zorg je dat de gegevens juist, tijdig en volledig worden verwerkt in de financiële administraties. Je beantwoord vragen van klanten en collega’s over de facturen en maakt indien nodig de credit en/of correcties. Daarnaast wordt je betrokken bij het opzetten van een efficiënte werkwijze op de afdeling waarbij zo optimaal mogelijk gebruik wordt gemaakt van technologische ontwikkelingen.


Een kleine greep uit de verantwoordelijkheden:

  • Het juist en adequaat factureren van al onze diensten & producten
  • Mede zorg je voor tijdige en adequate rapportage van de financiële informatie aan Group
  • Mede zorgen tijdige betaling door onze klanten
  • Signaleren knelpunten in het proces en aandragen van verbetervoorstellen
  • Ondersteunen collega’s
  • Gevraagd en ongevraagd adviseren ten aanzien van je vakgebied.

Functievereisten

We vragen best veel van onze Financieel Administratief Medewerker maar dat schrikt je niet af. In tegendeel, je rolt je mouwen op, neemt verantwoordelijkheid en gaat aan de slag. Omdat we het druk hebben en nog veel stappen willen maken in verdere professionalisering kan het wat hectisch zijn af en toe maar daar krijg je energie van. Je wacht niet af maar neemt initiatief en regelt het. Zo geef je jouw rol vorm en creëer je impact. Samen is belangrijk voor je, je kunt het niet alleen. Daar handel je dus naar, zowel naar je stakeholders als naar je collega’s en je team.


Verder denken wij dat je het volgende nodig hebt:

  • MBO werk en denkniveau
  • Een afgeronde opleiding in een relevante richting
  • Enige relevante werkervaring
  • Ervaring bij een middelgrote en groeiende organisatie is een pré.


Dit kun je van ons verwachten:

Het belangrijkste is dat we je een uitdagende job bieden waarin je naast de functie ook jezelf kunt ontwikkelen. Daarbij de kans om een bepalende rol te spelen in de groei en ontwikkeling van een innovatief en mooi bedrijf.


Bij BouWatch werk je in een jonge dynamische onderneming waar geen dag hetzelfde is. Er is veel ruimte voor nieuwe ideeën, waardoor je direct kunt bijdragen aan de verdere verbetering van onze dienstverlening. Je werkt in een informele sfeer en krijgt veel vrijheid om je werk naar eigen inzicht te organiseren en uit te voeren.


Verder bieden wij je:

  • Uitzicht op een vast dienstverband. Wij binden graag goede mensen
  • Een dynamisch en groeiend bedrijf met gedreven collega’s
  • Een goed salaris
  • Alle hulpmiddelen die je nodig hebt om succesvol te zijn
  • 27 vakantiedagen
  • Goed pensioen.


Waar ga je werken?

BouWatch is inmiddels een begrip bij iedere partij die tijdelijk een buitenlocatie wil beveiligen, in Nederland en inmiddels ook in andere Europese landen. Onze oplossing en ons toegewijde team van 300 medewerkers reduceren de kans op inbraak aanzienlijk. Daarmee zorgen we, behalve voor meer veiligheid, ook voor verhoogde efficiency. We zijn uniek omdat we alles in eigen beheer doen: eigen productie, eigen IT, eigen ontwikkelaars, eigen chauffeurs, eigen... alles eigenlijk. Waarom we dat doen? Omdat de kwaliteit van onze dienstverlening optimaal moet zijn, uitbesteden is daarom geen optie. Het is de bedoeling dat onze producten en bijbehorende (SaaS)software steeds slimmer worden. Voortdurende innovatie is erg belangrijk.


Interesse?

Reageer dan snel.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Ruud Licht, Corporate Recruiter via 06-20172020.