Teamlead Service Desk

Functieomschrijving

Wordt je blij als je team draait en iedereen in zijn kracht staat? De ambitie om samen een top team te bouwen? Lets Meet!


Wat ga je doen als Teamlead Service Desk?

Als Teamlead Service Desk heb je een voortrekkersrol om samen met het team het service level op te voeren en verder te professionaliseren. Afspraak is afspraak en werken met strakke deadlines schrikt je niet voor terug. Het leveren van een optimale service en ondersteuning van de klanten is voor jou ‘de uitdaging’ waar je dagelijks energie van krijgt. Jij zorgt dat met het team alles op rolletjes verloopt bent het voorbeeld voor het team. Je coached, begeleid en geeft leiding aan het team. Daarnaast identificeer je knelpunten, identificeert punten waar we kunnen verbeteren, neemt het initiatief tot verbeter acties/projecten en zorgt voor een snelle implementatie.


Een kleine greep uit je verantwoordelijkheden:

  • Op inspirerende wijze leiding geven aan de Service Desk
  • De dagelijkse operationele gang van zaken en werkzaamheden op de Servicedesk
  • Het telefonisch en schriftelijk te woord staan van klanten en collega’s voor het leveren van support op de systemen
  • Analyseren en rapporteren over inkomende vragen en klachten en indien nodig initiëren van interne verbeteringen
  • Zorgdragen voor planning en bezetting op de afdeling
  • Coachen en begeleiden van je servicedesk collega’s
  • Gevraagd en ongevraagd adviseren ten aanzien van je vakgebied.

Functievereisten

We vragen best veel van onze Teamlead Service Desk maar dat schrikt je niet af. In tegendeel, je rolt je mouwen op, neemt verantwoordelijkheid en gaat aan de slag met het team. Omdat we nog veel stappen willen maken in verdere professionalisering kan het wat hectisch zijn af en toe maar daar krijg je energie van. Je wacht niet af maar neemt initiatief en regelt het. Zo geef je jouw rol vorm en creëer je impact. Begeleiden en coachen van collega’s geeft je voldoening. Vanzelfsprekend ben je communicatief vaardig en heb je de juiste skills. Samen is belangrijk voor je, je kunt het niet alleen. Daar handel je dus naar, zowel naar je stakeholders als naar je collega’s en je team.


Verder denken wij dat je het volgende nodig hebt:

  • HBO werk en denkniveau met een relevante afgeronde opleiding bijv. ICT
  • Kennis en ervaring met computers, systemen en netwerken
  • Enkele jaren relevante werkervaring op een ICT service of help desk
  • Basis kennis en ervaring met beveiligingssystemen en SaaS oplossingen is een sterke pré
  • Ervaring bij een middelgrote en groeiende organisatie is een pré.


Dit kun je van ons verwachten:

Het belangrijkste is denken wij dat we je een uitdagende job bieden waarin je naast de functie ook je jezelf nog kunt ontwikkelen. Daarbij de kans om een bepalende rol te spelen in de groei en ontwikkeling van een innovatief en mooi bedrijf.

Bij BouWatch werk je in een jonge dynamische onderneming waar geen dag hetzelfde is. Er is veel ruimte voor nieuwe ideeën, waardoor je direct kunt bijdragen aan de verdere verbetering van onze dienstverlening. Je werkt in een informele sfeer en krijgt veel vrijheid om je werk naar eigen inzicht te organiseren en uit te voeren.


Verder bieden wij je:

  • Uitzicht op een vast dienstverband. Wij binden graag goede mensen
  • Een dynamisch en groeiend bedrijf met gedreven collega’s
  • Een goed salaris
  • Alle hulpmiddelen die je nodig hebt om succesvol te zijn
  • 25 vakantiedagen
  • Goed pensioen.


Waar ga je werken?

BouWatch is inmiddels een begrip bij iedere partij die tijdelijk een buiten locatie wil beveiligen, in Nederland en inmiddels ook in andere Europese landen. Onze oplossingen en ons toegewijde team reduceren de kans op inbraak aanzienlijk. Daarmee zorgen we, behalve voor meer veiligheid, ook voor verhoogde efficiency. We zijn uniek omdat we alles in eigen beheer doen: eigen productie, eigen IT, eigen ontwikkelaars, eigen chauffeurs, eigen... alles eigenlijk. Waarom we dat doen? Omdat de kwaliteit van onze dienstverlening optimaal moet zijn, uitbesteden is daarom geen optie. Het is de bedoeling dat onze producten en bijbehorende (SaaS)software steeds slimmer worden. Voortdurende innovatie is erg belangrijk.


Interesse?

Reageer dan snel.


Voor meer informatie kun je contact opnemen met Ruud Licht, Corporate Recruiter via 06-20172020.